Norton install nr.
Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 14-02-04 22:34

Hej derude.
Jeg har købt den nye ver. af Norton antivirus 2004
Jg kan ikke finde install nr. Kan det lade sig gøre at finde nr. i regedit-
basen, eller andet sted på computeren, da jeg stadigvæk har programmet
liggende på computeren.

Fra : Carsten Holck

Dato : 15-02-04 01:25

Lotte Boesgaard wrote:
> [...]
> Jg kan ikke finde install nr. Kan det lade sig gøre at finde nr. i
> regedit- basen, eller andet sted på computeren, da jeg stadigvæk har
Jeg ved ikke præcis med Norton antivirus 2004, men
http://www.aida32.hu/aida32.php finder de fleste licens koder på min PC, se
under Software/licenser

/carsten

Fra : KH

Dato : 15-02-04 23:02

"Lotte Boesgaard" <lotte_bo@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
regedit-
> basen, eller andet sted på computeren, da jeg stadigvæk har programmet

Hvis du har installeret NAV 2004, så starter du NAV op og klikker på "hjælp
& support" i øverste højre hjørne.
Nederst i listen, som kommer frem, står der; "Om Norton Antivirus". Her
klikker du, og så finder du konto-ID-nummeret, som jeg går ud fra var det,
du ledte efter.

Jeg har selv en del bøwl med 2004-versionen og en fejlkode 4002,517, som er
ved at drive mig til vanvid.
Jeg har dog taget kontakt til Symantec, og venter nu på svar.

Held og lykke med install.

Mvh. KH.