Hvilket USB-Adapter skal jeg købe???
Fra : Jacob Tranholm

Dato : 14-02-04 22:15

Jeg skal bruge et USB 2.0 Adapter (PCI kort), der kan fungere under min
Linux (Debian - Unstable). Mit bundkort har kun USB 1.1 og jeg vil gerne
lege lidt med USB 2.0, men jeg gider ikke at udskifte mit bundkort.

Fungerer alle USB 2.0 adaptere under Linux? Hvis ikke! - Kan I så
venligst anbefale nogle adaptere?

Mvh. Jacob Tranholm

Fra : Bjørn Grønbæk

Dato : 20-02-04 14:40

Hej Jacob.

Jeg har ikke kigget på din opsætning, men jeg kan da bidrage med at jeg har
en USB 2.0 adapter fra Hama, købt i Electronic World. Jeg bruger Suse 9.0
med kerne 2.4.24 og der virker den upåklageligt.

Jeg har tidligere i denne tråd spurgt om hvordan man fik sådan en adapter
til at virke, og der fik jeg et svar så vidt jeg husker. Prøv evt. også at
kigge der. Jeg fik ikke selv brug for det, da jeg opgraderede fra 8.2 til
9.0 løste alle problemer sig.

Bjørn