Speedstream 5781 problem...HJÆLP...!!
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 15:23

Hej NG

Jeg har fået subj

Fint fint, hoper fint på nettet, med den ene maskine, men ikke umiddelbart
med den konfiguration der fremgår bl.a. af noget jeg fandt hos TDC...

Jeg kan heller ikke få fingre i routeren, den svarer ikke på den IP
192.168.254.254, den skulle være på...

Er der noget jeg ikke har fattet, eller er der ændret i den og er der
mulighed for at finde ud af det, eller kan man resette den...??

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : KsNa

Dato : 14-02-04 19:52

"Bevidst" <bevidst[snabel a]tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der noget jeg ikke har fattet, eller er der ændret i den og er der
> mulighed for at finde ud af det, eller kan man resette den...??

Den er sikkert spærret med password (ved ikke hvordan det kan omgås), men
det tyder på at det er en router som tilhører TDC.

Mvh.
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 22:59

Hejsa

"KsNa" <ksna@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Den er sikkert spærret med password (ved ikke hvordan det kan omgås), men
> det tyder på at det er en router som tilhører TDC.

Hmm, det lyder, undskyld mig, fandme da ikke fedt...

Men kan ikke helt forstå det alligevel, for som skrevet fandt jeg netop
noget om opsætning af sådan en router hos TDC, skal dog lige indskyde den IP
de opgav var 192.168.1.1, hvilken jeg heller ikke kan finde den på...

Nogle som har kendskab til en sådan router, og hvordan man dresserer
den...??

Mvh

Carsten, Østerbro

Fra : Peter Fugl

Dato : 19-02-04 18:53

"Bevidst" <bevidst[snabel a]tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> de opgav var 192.168.1.1, hvilken jeg heller ikke kan finde den på...
>
> Nogle som har kendskab til en sådan router, og hvordan man dresserer

Routeren er låst fra TDC, og kan kun åbnes via den serielle port med et
specielt kabel, og password, som kun TDC kender.
Læg den på hylden, og købe en billig router ude i byen. Så vidt jeg husker
tager TDC 950 kr for at lave ændringer, og det kan man
jo snildt købe en router for, og så kan du sætte den op som du vil.
Mvh Peter

Fra : Tommy

Dato : 20-02-04 09:05

On Sat, 14 Feb 2004 15:23:05 +0100, "Bevidst" <bevidst[snabel
a]tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der noget jeg ikke har fattet, eller er der ændret i den og er der
>mulighed for at finde ud af det, eller kan man resette den...??

Check efficients hjemmeside. Der er vejledning til routeren. Bl.a.
hvorledes du resetter den.
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582