MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Meddelelse på skærmen
Fra : BPS

Dato : 13-02-04 12:22

Når jeg går ind på nogle hjemmesider kommer der nogle meddelser op på min
skærm. Som f.eks:
Tegnet er ugyldigt
getAdtags er ikke defineret
osv
Hvordan kan jeg få den til at holde op med det. Jeg har før spugt men fik
ikke nogle brugbare svar.
Hilsen
Bjarne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-02-04 12:48

BPS wrote:

> [...]
> osv
> Hvordan kan jeg få den til at holde op med det. Jeg har før spugt men fik

Det er nok fordi spørgsmålet hører hjemme i
news:dk.edb.internet.software.browser. Det lyder som om, det er en
JavaScript-fejl, du får smidt i hovedet. Åbn Internet Explorer =>
Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Sæt flueben ud for
"Deaktiver Scriptfejlfinding".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : BPS

Dato : 13-02-04 14:55

"> Det er nok fordi spørgsmålet hører hjemme i
Sidste gang fik jeg at vide jeg skulle henvende mig i denne gruppe.

Det lyder som om, det er en
> JavaScript-fejl, du får smidt i hovedet. Åbn Internet Explorer =>
> Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Sæt flueben ud for
> "Deaktiver Scriptfejlfinding".

Problemet er bare at jeg ikke har det faneblad der hedder avanceret.
Hilsen
Bjarne

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 13-02-04 16:31

"BPS" <oleks@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er bare at jeg ikke har det faneblad der hedder avanceret.

Hvilken version af IE bruger du?

Preben Kristensen

Fra : BPS

Dato : 13-02-04 16:39

"Preben G. Kristensen" <preben@hyggesiden.dk> skrev i en meddelelse

> "BPS" <oleks@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken version af IE bruger du?
>
> --
>
> Med venlig hilsen
> Preben Kristensen

Jeg bruger XP ver. 6.0
Hilsen
Bjarne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-04 17:48

"BPS" <oleks@ofir.dk> skrev :

>Problemet er bare at jeg ikke har det faneblad der hedder avanceret.

Der er vist nok noget spyware der fjerner det faneblad, men prøv
at spørge i den rigtige gruppe,
news:dk.edb.internet.software.browser, det har været oppe der
før.

Ellers start med at kig på http://spywarefri.dk og hent nogle
værktøjer, som tjekker for spyware.

--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?