Meddelelse på skærmen
Fra : BPS

Dato : 13-02-04 21:57

Når jeg går ind på nogle hjemmesider kommer der nogle meddelser op på min
skærm. Som f.eks:
Tegnet er ugyldigt
getAdtags er ikke defineret
osv
Jeg bruger XP ver. 6.0
Jeg har fået at vide at jeg skal gå ind under funktioner
Men jeg har ikke noget faneblad der hedder avanceret.
Nogen der kan hjælpe
Hilsen
Bjarne

Fra : Thomas Madsen

Dato : 13-02-04 22:20

BPS skrev:

> Jeg har fået at vide at jeg skal gå ind under funktioner
> Men jeg har ikke noget faneblad der hedder avanceret.

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: Regedit
(efterfulgt af et tryk på Enter eller et klik på OK).

Find så følgende nøgle:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft.
Hvis der derinde er en nøgle ved navn Internet Explorer, så slet
den. (Som standard er der ingen henvisning til Internet Explorer
derinde).

Hvis man f.eks. ønsker at fjerne fanebladet Avanceret i Internet
Explorer, så ser værdien sådan her ud:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\
Control Panel. "AdvancedTab"=dword:00000001

PS. Ændringen kan også foretages med Gpedit.msc, men jeg synes
nu det er hurtigere med Regedit.

--
Hilsen
Madsen

Fra : BPS

Dato : 14-02-04 07:42

> [...]
> Control Panel. "AdvancedTab"=dword:00000001
>
> PS. Ændringen kan også foretages med Gpedit.msc, men jeg synes

Tak for hjælpen, det var lige det der skulle til.
Hilsen
Bjarne