Hej Johnny.
Jeg kan slet ikke følge dig i dit indlæg, jeg ved ikke hvor at det "svinen
til" kommer fra, men jeg syntes da egentlig selv jeg skrev et indlæg, hvor
jeg forholder mig ret konstruktivt til problemet?
Med venlig hilsen
Michael
"Johnny Christensen" <Johnny_chri@hotmail.com> wrote in message
news:c0ldrp$b80$1@sunsite.dk...
> Det er efterhånden en gammel traver,
> Dykkercenteret skriver i deres annoncer "DYKKERCENTERET Outlet"
>
www.scubadirect.dk
> Jeg har kun handlet hos Dykkercenteret en gang hos René selv, der måtte
jeg
> konstatere at jeg fik professionel service. Der var den lovede opfølgning
på
> den restordre (Scubapro reservedel) som jeg vidste ville komme. Prisen var
> som jeg forventede.
> Er det efterhånden ikke mest af gammel vane at der skal hakkes på en butik
?
>
> Holdningen er mange steder at hvis en butik ikke ubetinget vil slikke
kunden
> i røven. Uanset om der forlanges under-indkøbs-priser, døgnåbent, gratis
> luft, eller servicering af et mærke som butikken droppede for 5 år siden.
Ja
> så må det da soleklart være butikken der er urimelig. Ja lad os da straks
> påstå at den måske ledes af en
> nekrofil-kapitalistisk-børnemishandler-der-hader-dykkere...
>
> Måske er verden ikke kun helt som der postuleres på nyhedsgrupperne.
>
> ----
> JZC
> Der ikke gider slikke flertallet i røven
>
>
>
> > Se evt tidligere tråd(e) ang Scubadirect.
> >
> > Dette er Dykkercentrets "Outlet" butik, til trods for at de benægter
> ethvert
> > slægtsskab. Et sted hvor du får dårlig og nedladende service.
> >
> > Der findes mange andre internet butikker, som beviser at man sagtens kan
> få
> > en udsøgt service og gode priser - du nævner selv en af dem.
> >
> > -Henrik
> >
> >
>
>