Hvorfor kommer den her hvert 3 sek.
Fra : Tømreren

Dato : 13-02-04 22:44

Jeg har et vindue der heletiden dukker op på skærmen,ca. hver 3 sek... jeg
er ved at blive sindsyg (læs:mere)
Billed ligger i News:dk.binaer

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh
Tømreren

Fra : Niels Callesøe

Dato : 14-02-04 00:10

Tømreren wrote:

> Jeg har et vindue der heletiden dukker op på skærmen,ca. hver 3
> sek... jeg er ved at blive sindsyg (læs:mere)
> Billed ligger i News:dk.binaer

Jeg foreslår du vedlægger et msg-id på dit indlæg m. billedet. Det er
nok de færreste der gider hente samtlige headers i dk.megaskrammel og
lede samtlige subjects igennem for måske at kunne hjælpe dig.

--
Niels Callesøe - dk pfy
Peddling Ourselves To Death, an essay by Fred:

Fra : Tømreren

Dato : 14-02-04 00:38

"Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg foreslår du vedlægger et msg-id på dit indlæg m. billedet.

Jeg er desværre ikke helt klar over hvordan jeg gør det,men skal prøve
Håber det virker

> Det er
> nok de færreste der gider hente samtlige headers i dk.megaskrammel og
> lede samtlige subjects igennem for måske at kunne hjælpe dig.

Jeg har gjort min D.B en del mere overskuelig ved at blokke alle båtnakkerne
og lave et par postregler ang. yenc

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 14-02-04 00:55

On Sat, 14 Feb 2004 00:38:01 +0100, "Tømreren"
<Bilhifi@ofir.dkHULAHOP> wrote:

>Jeg er desværre ikke helt klar over hvordan jeg gør det,men skal prøve
>Håber det virker

Ikke med dtext.

Lidt afskrift:

Norton Professional Internet Security Control ExtraProfessional

Program Control
X Extra high high risk

A remote system is attempting to access your computer

Time: 22:20
Date: 13-03-2004
Protocol TCP (Inbound)
Remote Address 80.198.192.241 : 1193