modtagelse af post outlook xp
Fra : Jemo

Dato : 13-02-04 19:33

Efter problemer med win XP formaterede jeg hele disken.
Når jeg logger på Outlook XP, søger programmet ikke efter post, før jeg
trykke send/modtag.
På min forrige installation, loggede den på med det samme. Hvordan for jeg
den til at søge med det samme jeg logger på?
mvh René

Fra : kp

Dato : 13-02-04 20:58

"Jemo" <redjemo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> På min forrige installation, loggede den på med det samme. Hvordan for jeg
> den til at søge med det samme jeg logger på?

ind i funktioner >så kommer boksen med
indstillinger frem>her går du over i
"konfiguration af e-mail" > send ,så snart der
er etableret forbindelse skal have en flueben >
husk at trykke på anvend.
hilsen kim

Fra : Finn

Dato : 14-02-04 22:02

Hej Rene jeg rander også Outlook XP opdateret til SP2

> [...]
> På min forrige installation, loggede den på med det samme. Hvordan for jeg
> den til at søge med det samme jeg logger på?

Jeg fik det samme problem efter jeg hjemtog en såkaldt sikkerheds opdatering
fra Micro$oft og så vidt jeg forstår er det ikke noget der kan ændres. Det
er en sikkerhed for at din Outlook ikke selv begynder at sende masse mail
som det jo skete i Melissa. I hvert fald er det ikke lykkedes mig at finde
en måde hvorpå jeg kan få den til at sende/modtage selv. Efter jeg har
vænnet mig til det er det nu heller ikke så tosset endda.

Cheers Finn