Fjernstyret varme
Fra : pusmand

Dato : 13-02-04 08:56

Har hørt, at man via sms kan tænde for elvarmen i f.ex. sommerhus. Nogen der
ved noget om, hvor jeg kan læse noget om dette ??
Mvh.

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 14-02-04 04:05

On Fri, 13 Feb 2004 08:55:34 +0100, "pusmand" <pusmand@ofir.dk> wrote:

>Har hørt, at man via sms kan tænde for elvarmen i f.ex. sommerhus. Nogen der
>ved noget om, hvor jeg kan læse noget om dette ??

Her er en af flere muligheder

http://download.tdc.dk/pub/tdc/erhverv/faktablade/faktablad0871.pdf

Her er en anden:

http://www.haukka.dk/

KS

Fra : Johnt

Dato : 16-02-04 22:55

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har fået den lokale el-installatør til at montere det for mig.

Det er noget billigere end de løsninger KS foreslår.

Hilsen

Johnt

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-02-04 23:10

On Mon, 16 Feb 2004 22:55:27 +0100, "Johnt" <listme@listme.dsbl.org>
wrote:

>Jeg har fået den lokale el-installatør til at montere det for mig.
>
>Det er noget billigere end de løsninger KS foreslår.

Fortæl, fortæl - hvad var det for noget og hvad kostede det?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Michael Schrøder

Dato : 17-02-04 22:07

"pusmand" <pusmand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt, at man via sms kan tænde for elvarmen i f.ex. sommerhus. Nogen
der
> ved noget om, hvor jeg kan læse noget om dette ??

Jeg har en TeleSwitch fra http://www.pwh-telecom.com/master-8.htm som jeg
kan anbefale.

Godt nok er jeg på nummer 2 fordi et lyn gjorde det af med den første

mvh Michael

Fra : Calle.

Dato : 17-02-04 23:12

Michael Schrøder wrote:
> "pusmand" <pusmand@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har en TeleSwitch fra http://www.pwh-telecom.com/master-8.htm som
> jeg kan anbefale.

Hvad måtte du smide få sådan en fætter

--
Calle

Fra : Michael Schrøder

Dato : 18-02-04 06:07

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Hvad måtte du smide få sådan en fætter

Beklager - det kan jeg ikke huske, men den sidste købte jeg direkte fra
dem - så spørg...

mvh Michael