Ingen internet på trådløst netværk
Fra : Brian Andersen

Dato : 12-02-04 21:57

Hej

Jeg har netop investeret i en Linksys WAG54G wireless ADSL gateway, samt et
Linksys WMP54G netkort til min stationære PC. Jeg har imidlertid problemer
med at få det til at virke. Mit problem er at jeg ikke kan komme på
internettet når PC'en kommunikerer trådløst med gatewayen. Den får
forbindelse med fuldt signal, jeg kan bare ikke komme på nettet. Hvis jeg
benytter kabel er der ingen problemer.

Jeg har TDC bredbånd som udbyder og jeg har fast ip adresse. Jeg har ikke
meget forstand på dette emne og ved derfor ikke om det er oplysninger nok
til at hjælpe, ellers må i skrive. Er der nogle der ved hvad jeg har gjort
forkert?

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Fra : VET

Dato : 13-02-04 11:36

Hej
Jeg havde et tilsvarende problem. Mit blev løst ved at jeg afinstalerede
McCafee antivirussoftware for derefter at geninstalere det. Derefter virkede
alt.
Vh
Jens

Fra : Brian Andersen

Dato : 13-02-04 15:24

Hej

Jeg har ingen antivirus programmer kørende. Jeg har også prøvet at køre
ukrypteret, også uden resultat.

Med venlig hilsen
Brian Andersen