Skærme
Fijala 3554
Samsung 172X
Fra : Tue Nielsen

Dato : 12-02-04 21:43

Er der nogen der har købt en Samsung 172X 12ms LCD skærm?

Fordi jeg overvejer at købe en, men den har fået både gode og dårlige
anmeldelser.

Men jeg er dog stadig på den positive side efter at have læst debat af 9 nov
2003 i dette forum og tilhørende anmeldelser. Men som der også står, er de
nu kommet med en 12 ms model, som tilsyneladende har hjulpet. Men hvis der
er nogen der rent faktisk har købt den, måtte de gerne komme med deres
mening om hvorvidt dette har hjulpet...

Jeg er specielt interesseret i hvordan den reagerer ved film og spil.

-Tue

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 16-02-04 08:24

"Tue Nielsen" <tue@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har købt en Samsung 172X 12ms LCD skærm?

Den er ikke udkommet endnu
Ifg. Samsung burde den dog komme her i Februar, men så skal det også snart
til at være... men jeg er sikker på at den er lige på trapperne her i DK.

// Klaus
www.m-e.dk