back-up af ind-bakke/newsgroups m.m.
Fra : Henrik Mahler

Dato : 23-04-01 19:30

Har kikket i windows-manualen samt hjælpemenu forgæves.

Selvfølgeligt kan jeg kopiere hver eneste mail til en mappe på
skrivebordet, drag and drop, men da mange mails har samme
"emne" bliver der navne-konflikt med mindre all omdøbes.

Jeg vil gerne kunne tømme min indbakke andre mapper på en
mere hensigsts mæssig måde, for back up af vigtige mailing-lists
og personlige mails m.m.

MVH

Henrik (outlook express)

Fra : Henning

Dato : 23-04-01 20:25

On Mon, 23 Apr 2001 20:29:53 +0200, "Henrik Mahler"
<henrik-mahler@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg vil gerne kunne tømme min indbakke andre mapper på en
>mere hensigsts mæssig måde, for back up af vigtige mailing-lists

Express Assist - hentes på bl.a. Tucows.

Henning
hsb@image.dk

Fra : Henrik Mahler

Dato : 23-04-01 21:18

Hej, og tak for din reply

Kikkede forgæves her, og lavede et par "search",
har ikke tilsyneladende Express Assist, men dog
et andet shareware program til 20 $ fra Moon-
light Software , har ikke ledt videre endu

-HM

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 23-04-01 21:22

"Henrik Mahler" <henrik-mahler@get2net.dk> wrote in
<Z40F6.472$677.25125@news.get2net.dk>:

>Kikkede forgæves her, og lavede et par "search",
>har ikke tilsyneladende Express Assist, men dog
>et andet shareware program til 20 $ fra Moon-
>light Software , har ikke ledt videre endu

Google kommer med at ganske glimragende svar:

<http://www.google.com/search?q=express+assist&hl=da&lr=>

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk