Offtopic: Aprppos.exe
Fra : LLK

Dato : 11-02-04 23:23

Jeg ved det ikke hører til her, men anede ikke hvilken gruppe den skulle i,
og jeg er ved at blive idiot.

Hvordan fjernes denne? apropos.exe?

Jeg har ledt og ledt.

Min copmuter er ufattelig langsom og har læst mig til at denne fil muligvis
stammer fra MessengerPlus! hvilket blev uinstalleret efter 2 min.

Er ikke geni, så foretrækker en "opskrift" sort på hvid.

Venligst

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-02-04 23:36

"LLK" <mailFJERNDETTE@luscious.dk> skrev

> Jeg ved det ikke hører til her, men anede ikke hvilken gruppe den skulle
i,
> og jeg er ved at blive idiot.

Prøv i news:dk.edb.internet.software

Denne gruppe handler om at lave hjemmesider.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-04 01:03

"Erik Ginnerskov" <eginNOSPAM@html-faq.dk> skrev :

>Prøv i news:dk.edb.internet.software

Denne gruppe findes ikke, er nedlagt.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-02-04 11:04

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev

> Denne gruppe findes ikke, er nedlagt.

Javelså. Ved du hvordan man får OE til at opdage den slags?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-02-04 11:16

Erik Ginnerskov skrev:

> Javelså. Ved du hvordan man får OE til at opdage den slags?

Opdater din gruppeliste. Jeg ved ikke hvordan det gøres - men det
bør kunne findes i en menu. Ellers kan du spørge i OE-gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : jopa

Dato : 11-02-04 23:38

LLK <mailFJERNDETTE@luscious.dk> skrev bla:
> Jeg ved det ikke hører til her, men anede ikke hvilken gruppe den
> skulle i, og jeg er ved at blive idiot.
>
> Hvordan fjernes denne? apropos.exe?

Det er noget spyware
Spørg i news:dk.edb.sikkerhed.virus