DeWalt akku
Fra : Steen Madsen

Dato : 11-02-04 21:42

Hej NG

Er der nogle der ved hvor man kan købe DeWalt til rimelige penge gerne en
hjemmeside

Steen

Fra : Peter C:\\>

Dato : 11-02-04 22:28

"Steen Madsen" <stma01@ihnykf.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogle der ved hvor man kan købe DeWalt til rimelige penge gerne en
> hjemmeside

L.V. Erichsen

www.lve.dk

....Harald Nyborg har vist også lidt

MVH Peter C:\

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-02-04 08:44

www.harald-nyborg.dk har dem nogle gange på tilbud.

Fra : Jesper Bach

Dato : 12-02-04 15:49

> Hej NG
>
> Er der nogle der ved hvor man kan købe DeWalt til rimelige penge gerne en
> hjemmeside
>
> Steen

www.batterier.dk

/jesper

Fra : Søren Andersen

Dato : 13-02-04 19:04

> Er der nogle der ved hvor man kan købe DeWalt til rimelige penge gerne en
> hjemmeside

Jeg købte min Dewalt hos en forhandler under pro-beslag. Det sparede mig for
mindst 500 kr.

Kan desværre ikke huske/finde hjemmeside mere.

Fra : Chriz

Dato : 13-02-04 22:35

Til info

Der er lagersalg af DeWalt ved siden af Råd og Dåd i Lyngby (2800)

mvh

Chriz

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-04 23:33

Der er tilbud på en DeWalt i Bilka i den kommende uge!

Fra : morten

Dato : 20-02-04 09:50

"Rune Boa Nielsen" <rune(snabel-a)boa.info> wrote in message news:<402ea22e$0$24676$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Der er tilbud på en DeWalt i Bilka i den kommende uge!
>
> "Steen Madsen" <stma01@ihnykf.dk> wrote in message

Prøv på www.toolworld.dk jeg har ikke fundet nogen steder med bedre
priser på dewalt. Vi skulle bruge en 18 V dewalt da den gamle elu
"døde" og de kunne give en fin vejledning. Det er helt ok når
internetbutikker har forstand på varerne når man ringer til dem.

Morten S