Outlook 2003 - Sende alle meddelelser fra ~
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-04 10:40

Hej i gruppen,

jeg er i forbindelse med mit arbejde at bruge Outlook,
jeg har ellers altid brugt Outlook Express, så jeg har lidt
små problemer :)

Pt. er jeg dog løbet ind i et problem, som jeg ikke før har
mødt. Jeg har flere mailkonti installeret, men kan kun sende
meddelelser fra enkelte (forskellige udbydere). Hvad gør
man, når man modtager en meddelelse på en TDC konto,
men ikke kan besvare den, da det kræver forbindelse via TDC?
Jeg vil evt. gerne besvare alle meddelelser med en anden konto,
kan man det?

På forhånd mange tak.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-02-04 23:22

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev
> [...]
> men ikke kan besvare den, da det kræver forbindelse via TDC?
> Jeg vil evt. gerne besvare alle meddelelser med en anden konto,

Der er ikke ret meget at gøre, for du kan kun sende igennem den mail server
(SMTP server) som står hos den udbydere du er koblet op til.

En ting du kan gøre. Er at du har alle dine forskellige mail kontoer, men du
sætter de forskellige kontoer til at sende mail ud igennem din udbyderes
SMTP server, men henter mail far de forskellige mail server som du altid har
gjort.

Sig til, hvis det skal forklares grundinger.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Thom/-\\s

Dato : 13-02-04 18:06

> Der er ikke ret meget at gøre, for du kan kun sende igennem den mail
server
> (SMTP server) som står hos den udbydere du er koblet op til.

Det kommer vist an på hvilken udbyder du har ... jeg har hidtil kunne sende
gennem en anden SMTP end TDC's - dette har de nu stoppet da jeg er på en
ppoe (eller hvad de nu kalder det() opkobling. Det ændres nu til en dhcp
opkobling, og så har jeg igen adgang til at sende fra en anden SMTP server.
Så er jeg ikke underlagt TDC's 10mb grænse på emails.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-02-04 17:28

Søren Blom wrote:
> Der er ikke ret meget at gøre, for du kan kun sende igennem
> den mail server (SMTP server) som står hos den udbydere
> du er koblet op til.

Ja, jeg fik vist forklaret "problemet" lidt dårligt, men jeg har
fået det løst ved nedenstående fremgangsmåde.

> du sætter de forskellige kontoer til at sende mail ud igennem
> din udbyderes SMTP server, men henter mail far de forskellige
> mail server som du altid har gjort.

Mange tak for svar.

--
Mvh.