Billig båndpudser i Silvan - er den til no~
Fra : //zigge

Dato : 10-02-04 20:53

Hej ng og ja ja ja...

.... man får hvad man betaler for.
Når vi så er enige om det og taget i betragtning at jeg kun har brug for en
båndpudser en eller to gange om året, men der til gengæld også vil have
noget der kan arbejde. Er Silvan's båndpudser til 149,- så en god
investering?

Mvh
//zigge

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-02-04 22:02

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> båndpudser en eller to gange om året, men der til gengæld også vil have
> noget der kan arbejde. Er Silvan's båndpudser til 149,- så en god

Den skal jo værke i 2 år. Køb 2, eller vent til den går i udu, så køber du
bare en mere, hvis de vil reparere. Så har du den i ventetiden. Helt ringe
kan den ikke være, ellers ville de sætte det hele til i reklamationsbøvl.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Søren H.N. 2640

Dato : 11-02-04 07:31

> Er Silvan's båndpudser til 149,- så en god
> investering?

Jeg købte en "Toptool" hos min aktive isenkræmmer til noget nær samme pris.
Skulle fjerne en _meget_ kratig struktur i et badeværelse. Ud over det
aner jeg ikke hvad den skal bruges til.
Men den var rigtig god til opgaven og absolut pengene værd.

vh
Søren H.N.

Fra : Peter Mortensen

Dato : 11-02-04 18:02

> [...]
>båndpudser en eller to gange om året, men der til gengæld også vil have
>noget der kan arbejde. Er Silvan's båndpudser til 149,- så en god

Nu er Silvan og billigt jo hinandens modsætninger. Normal-
prisen andre steder vil være lavere eller den samme. Men der
kan selvfølgelig være tale om en undtagelse i dette
tilfælde.

Mvh. Peter

"In the beginning the universe was created. This
has made a lot of people very angry." --D. Adams
--

Regards,
Peter Mortensen

Peter Mortensen, E-mail: NukeSPAMMERSpmortensen@forskning.dk
Software Engineer, M.Sc.E.E. 65 97 39 39 / 23 34 29 88.
Bioinformatics Application developer
University of Southern Denmark
CEBI/BMB
Campusvej 55
DK-5230 Odense M
<http://mortensenforskn.homepage.dk/> and maybe
<http://radio.weblogs.com/0106961/>
DKK 26600 (US$ 3800) charge to accept unsolicited commercial messages.
Echelon illegal secret conspiracy corruption bribe return commission.

Fra : Rasmus

Dato : 12-02-04 11:19

> [...]
> båndpudser en eller to gange om året, men der til gengæld også vil have
> noget der kan arbejde. Er Silvan's båndpudser til 149,- så en god

Min svigerfar købte engang en af de gule fra jem&fix. Den holdt i en halv
time, så døede ophænget af venderullen. De fik den lige i ansigtet igen,
herefter har han købt en prof. hitashi. Og der er en verden til forskel !!!

Fra : //zigge

Dato : 12-02-04 15:49

Tak for svarende fra panelet

Det er godt nok "en af de gule maskiner", og det var også derfor jeg
spurgte, da en båndpudser jo er en af de maskiner der skal være ret solidt
konstrueret for at virke.

Men jeg tror nu nok at jeg prøver een aligevel, i forhold til at leje en til
formålet når jeg skal lime en bordplade op el. legn., så er prisen også
overkommelig. Og så er der jo det med garantien, der jo giver to års fri
afbenyttelse af den - det er jo næsten lige som et Texaco krus med kaffe ad
libitum

Mvh
//zigge

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-02-04 17:15

On Thu, 12 Feb 2004 15:48:32 +0100, "//zigge"
<ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> wrote:

>overkommelig. Og så er der jo det med garantien, der jo giver to års fri
>afbenyttelse af den - det er jo næsten lige som et Texaco krus med kaffe ad
>libitum

Hmmm... reklamationsretten dækker da kun mod direkte fejl i produktet -
hvis du slider maskinen op så dækker den næppe noget.

Men derfor er det jo alligevel en god ting med den reklamationsret.

http://www.gartneriet.dk