Tjeneste...
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-04-01 17:29

Hejsa alle gæve OS/2-freaks.

Jeg vil høre om I vil gøre mig en lille tjeneste. Maskinen jeg sidder
ved har ingen Netscape (det er ikke en OS/2-maskine) og derfor kan jeg
ikke teste flg side:

http://www.dds.dk

Hvis I kan se en menu yderst til venstre, virker det hele fint. Jeg
kan ikke i Opera, men godt i MSIE5. DDS ligger på en
OS/2-Domino-server.

Lidt flovt, må jeg sige. Specielt da Lars Skov (tidligere 2:238/154)
sidder i den gruppe der vedligeholder siderne og serveren...

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : peter volsted

Dato : 23-04-01 17:46

hi

> [...]
>
> Hvis I kan se en menu yderst til venstre, virker det hele fint. Jeg
> kan ikke i Opera, men godt i MSIE5. DDS ligger på en

Virker fint herfra - både NS 4.61 bldlevel 04042001 og IBMbrow.

--
good luck

peter

Fra : Steen Bondo

Dato : 26-04-01 18:09

peter volsted wrote in a message to All:

pv> Virker fint herfra - både NS 4.61 bldlevel 04042001

Og hvor finder man så lige den henne..??

Takker
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : peter volsted

Dato : 26-04-01 20:15

hi

Steen Bondo wrote:

> peter volsted wrote in a message to All:
>
> pv> Virker fint herfra - både NS 4.61 bldlevel 04042001
>
> Og hvor finder man så lige den henne..??

Den fandtes på testcase de vanlige 3 dage i starten af måneden.

--
good luck

peter

Fra : Steen Bondo

Dato : 27-04-01 16:18

peter volsted wrote in a message to Steen Bondo:

pv> Den fandtes på testcase de vanlige 3 dage i starten af måneden.

Hmm - har 'man' den mon tilgængelig andre steder nu..??

pv> good luck

Mjae... har kigget lidt efter den, so far uden held. Men pyt, er den
værd at bruge kommer den vel som release version. ;)

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : The Amazing Grace

Dato : 25-04-01 00:50

"Jesper G. Poulsen" wrote:

> [...]
>
> Jeg vil høre om I vil gøre mig en lille tjeneste. Maskinen jeg sidder
> ved har ingen Netscape (det er ikke en OS/2-maskine) og derfor kan jeg

Virker fint med NS 4.61 [en]-000818

altså et build fra 18/8-2000.

Virker ikke med NS 2.02 - den kommer med besked: "You have started to
download a file of type www/unknown"

Mads Hansen
--
It is interesting to note that before the advent of Microsoft Windows,
"GPF" was better known for its usage in plumbing: Gallons Per Flush.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-04-01 16:25

"The Amazing Grace" <amaze@worldonline.dk> wrote in message

> Virker fint med NS 4.61 [en]-000818
> Virker ikke med NS 2.02 - den kommer med besked: "You have started

Virker i Opera med "Mozilla 4.76"