Engine error `80040e10
Fra : Alexander Gerner

Dato : 09-02-04 23:50

Hej.
Jeg har indsat en ny post i Acces Database –og lagt hjemmeside på
netet-men hvert gang jeg vil loge in-med brugernavn og kode-så
for jeg en fejl meddelelse det lyder sådan-Microsoft JET
Database Engine error '80040e10'
No value given for one or more required parameters.
/includes/!deztop.asp, line 8

Tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 09-02-04 23:55

Alexander Gerner skrev:
> [...]
> for jeg en fejl meddelelse det lyder sådan-Microsoft JET
> Database Engine error '80040e10'
> No value given for one or more required parameters.

Hvad indeholder linie 8 (samt relevante linier før den) ?
Hvis filen inkluderes i en anden, så kan relevant kode fra den fil du
kalder også være nødvendigt.

/Torben