Indsæt i textarea
Fra : René Iversen

Dato : 09-02-04 22:25

Hej,

har en knap og et textarea. Jeg vil gerne have sådan, når man trykker på
knappen, indsætter den noget tekst, der hvor markøren er placeret i et
textarea... what to do?

/René

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 10-02-04 08:52

> har en knap og et textarea. Jeg vil gerne have sådan, når man trykker på
> knappen, indsætter den noget tekst, der hvor markøren er placeret i et
> textarea... what to do?

Ærgre dig over at det kan man ikke.
Der findes nogle hack rundt omkring der til en vis grad tillader dig at lave
noget der minder om, men generelt er svaret på dit spørgsmål: Intet.

Morten

--
Dagens undskyldning: "virus attack, luser responsible"

Fra : René Iversen

Dato : 10-02-04 08:40

"Morten Winkler Jørgensen" <morten@spam_min_mås_af.popp-winkler.dk> skrev i
en meddelelse news:c09u79$e6t$2@news.net.uni-c.dk...

> Ærgre dig over at det kan man ikke.
> Der findes nogle hack rundt omkring der til en vis grad tillader dig at
lave
> noget der minder om, men generelt er svaret på dit spørgsmål: Intet.

Er du helt sikkert? Jeg er 100% sikker jeg har set et eller andet
skrivefeldt, hvor der var nogle knapper ovenover, som man kunne trykke på
for fx at omslutte den markerede tekst med fx.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 10-02-04 10:23

> Er du helt sikkert? Jeg er 100% sikker jeg har set et eller andet
> skrivefeldt, hvor der var nogle knapper ovenover, som man kunne trykke på
> for fx at omslutte den markerede tekst med fx.

Du tror ikke, du var ude i sådan noget her:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnmshtml/html/createwp.asp

/Nygaard

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 10-02-04 13:15

René Iversen wrote:

> Hej,
>
> har en knap og et textarea. Jeg vil gerne have sådan, når man trykker på
> knappen, indsætter den noget tekst, der hvor markøren er placeret i et
> textarea... what to do?

Jeg har lavet en simpel en her:
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/articles/textareaeditor/index.html

Hintzmann c",)