MS Windows
briani 27239
Redigerer en dll fil
Fra : jan larsen

Dato : 09-02-04 21:32

Hej.
Findes der en editor som man kan bruge til at redigerer i en dll fil.......
og kan det overhovedet lade sig gøre, jeg vil prøve at rette en path
(søgevej).

Venlig Hilsen
Jan

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 09-02-04 22:02

On Mon, 9 Feb 2004 21:32:27 +0100, "jan larsen" <test@west.dk> wrote:

>Hej.
>Findes der en editor som man kan bruge til at redigerer i en dll fil.......
>og kan det overhovedet lade sig gøre, jeg vil prøve at rette en path
>(søgevej).

Prøv evt.

http://www.users.on.net/johnson/resourcehacker/

Jeg ved ikke, om dette program kan lige præcis det du efterlyser.
Programmet kan kun håndtere 32-bits-filer.
Jeg har selv brugt det til at "fiske" ikoner ud af dll-filer.

Vær forsigtig - øv dig på en kopi af dll-filen

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen