MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Sprog i Windows XP
Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 09-02-04 21:11

Kan man skifte sprog i sin Windows XP installation? Jeg har behov for at
skifte sprog til Fransk, så DET HELE står på¨det sprog. Kan man opdatere til
et andet sprog via windows update eller skal man have fat i en XP CD med det
valgte sprog?

mvh Claus

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-02-04 21:23

Nej. Nej. Ja

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-02-04 21:26

Jens Jensen wrote:
> Nej. Nej. Ja

Jeg ville nu sige: Delvis, Nej, Ikke nødvendigt

Hagen er så at man skal investere et ukendt antal kroner til en
multilanguage pack
Det gælder både for XP og evt Office - dvs der skal investeres til begge
programpakker

- Peter

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 09-02-04 22:14

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> multilanguage pack
> Det gælder både for XP og evt Office - dvs der skal investeres til begge

Aha. Tak for hjælpen. Så må jeg jo se, om jeg kan komme videre derfra.

En multilanguagepack til XP... Hmmm... Det er ikke noget man lige går ned i
den lokale computerbiks og køber - eller hvad?

mvh Claus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-02-04 22:48

Claus Hegelund Skaarup wrote:

> En multilanguagepack til XP... Hmmm... Det er ikke noget man lige går
> ned i den lokale computerbiks og køber - eller hvad?

Njahh, den skal sandsynligvis bestilles (4 CD'ere)
Jeg ved ikke om den kan installeres på andet end US versionen og om den kan
fås med færre sprog?

- Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-02-04 22:54

"Claus Hegelund Skaarup" <skaarup75na@yahoo.dk> skrev :

>En multilanguagepack til XP... Hmmm... Det er ikke noget man lige går ned i
>den lokale computerbiks og køber - eller hvad?

Kan sikkert bestilles, men det vil være langt billigere at købe
en fransk version.

Kan mig bekendt kun købes med et stort antal licenser.
--
Knud