PGO Comet optrækket.
Fra : Lisbeth og Per Jørge~

Dato : 23-04-01 16:48

Hej NG.

Jeg har købt en PGO Comet. Ca. 2 år gammel.
Tit når jeg vil accelerer, tager motoren godt nok omdrejninger, men jeg
kommer ingen vegne. (Jeg har sluppet bremsen) hvad er der galt ? og hvad kan
jeg evt. gøre ?

Hilsen Jakob.

P.s Min bagbremse har det med at hyle af H..... til (hver gang jeg bremser)

Fra : Morten Sørensen

Dato : 23-04-01 17:37

Re: P.s Min bagbremse har det med at hyle af H..... til (hver gang jeg
bremser)
Svar: det gør orginale PGO bremse klodse, jeg købte nogle uorg. klodser og
de hyler ikke!

Morten

Fra : Thomas Bie

Dato : 23-04-01 20:09

Du skal bare putte noget tun på!!! Det er nok den eneste løsning...
47,6 og Speedcontrole, så får du et fed optræk

Hilsen Thomas Bie

Lisbeth og Per Jørgensen <pjoergensen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c1iro$eo$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-04-01 20:48

> Du skal bare putte noget tun på!!! Det er nok den eneste løsning...
> 47,6 og Speedcontrole, så får du et fed optræk
Så holder jeg mere på en 47 mm Polini . .Ik alt det eurocylindro og Hebo
lort!
Så var det nok også en god ting med en anden lille potte til den.

/Thomas

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-04-01 21:06

Det med bremsen er et kendt PGO fænomenm og det tror jeg ikke man kan gøre
så meget ved, andet end at skifte bremsebakker.....

Det med optrækket kan sagtens skyldes rullerne... hvis du har kørt i to år
uden at få skiftet rullerne, så er det nok på tide. Det vil med stor
sandsynlighed hjælpe en del på optrækket.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Gundersen

Dato : 23-04-01 22:38

Hej

Få en forhandler til at kikke på den!= )
Det lyder som om at det er noget med vario'en at gøre!

Mvh Emil

www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport