Fartbegrænser fra protuna
Fra : Morten Christensen

Dato : 22-04-01 11:36

Jeg har bestilt sådan en fartbegrænser fra Protuna, og den kommer på
tirsdag.

Er der nogen, der ved, hvordan sådan en skal monteres på en Jog Space
Innovation??

Altså hvilke ledninger der skal forbindes, og hvilken farve de har??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : LaLLe

Dato : 22-04-01 16:27

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Innovation??
>
> Altså hvilke ledninger der skal forbindes, og hvilken farve de har??
det står der i de papirer der følger med

LaLLe
Stalker @ 45 med fart begrænser på. 95 uden

Fra : Thomas Bie

Dato : 23-04-01 12:54

Jeg har en fartbegrænser på min Jog, som i morgen kører ca. 110 km/t, men
den er meget nem at sætte på, der en nemlig en manual med som rimelig
nøjagtigt forklarer hvor ledningerne skal side!!!

Hilsen Thomas Bie

Morten Christensen <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5wyE6.260$S4.90001@news101.telia.com...

Fra : Pacroon

Dato : 04-05-01 00:13

Jeg har også sådan en, men manualen siger mig ikke en krone..