Køb af vaskemaskine i Tyskland
Fra : JEY

Dato : 09-02-04 09:51

Hej Gruppe

Jeg overvejer at købe min næste vaskemaskine i Tyskland via internettet, men
teksten på fronten (vaskeprogram m.v) står jo på tysk, er det muligt at, man
købe plastikpladen, så det står på dansk ???

Fra : Soren Pedersen

Dato : 09-02-04 10:08

Inden du handler i tyskland, bør du sammenligne den tyske pris med prisen på
hvidevarepriser.dk

Mvh
/Søren
--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Peter Holm

Dato : 11-02-04 19:06

Soren Pedersen wrote:
> Inden du handler i tyskland, bør du sammenligne den tyske pris med
> prisen på hvidevarepriser.dk

eller tag et print fra nettet og tag det med i elgiganten. Jeg kom med et
'tysk' tilbud til dem som løb på kr. 27500 for varer der kostede kr. 43000
efter deres normalpriser, og de matchede tilbudet og slog yderligere kr. 500
af næsten uden at blinke. Om det kun var forbi jeg købte for et så stort
beløb skal jeg ikke kunne sige.

Men ellers kig lige om du ikke kan finde et tilsvarende tilbud hos
http://shop.fleggaard.dk/ De har rimelig gode priser på hvidevarer
sammenlignet med danske butikker.

Mvh
Peter