Ingen IE6.05 ?
Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 09-02-04 08:58

Hej NG

Betyder følgende at der alligevel ikke kommer en update til IE6 i den
næste ServicePack til WinXP?

<cite>
Given these circumstances, and after consulting industry colleagues and
developers, Microsoft, for now, will not be releasing an update to IE
and does not plan on making the changes it announced in October to
Service Pack 2 of Windows XP.
</cite>
http://msdn.microsoft.com/ieupdate/

Hvis ja, så kommer der altså ikke en IE6.05 med popup-blokker,
download-manager eller "Press OK to continue".

Det kører for MicroSoft

Hintzmann c",)

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 10-02-04 21:26

Martin Hintzmann Andersen wrote:

> [...]
> http://msdn.microsoft.com/ieupdate/
>
> Hvis ja, så kommer der altså ikke en IE6.05 med popup-blokker,
> download-manager eller "Press OK to continue".

Kan det undre? De sidder jo allerede på en stor del af browser-markedet,
og har dermed opnået hvad de ville. Markedsandele er vist deres eneste
motivation for at lave forbedringer. Jeg tror ikke vi skal vente os
andet end fejlrettelser til IE, så længe MS ikke anser nogle af de
alternative browsere for en trussel.

/Kristian

--
Using Mozilla Thunderbird 0.4

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-02-04 22:30

Kristian Nejsum skrev:

> Markedsandele er vist deres eneste motivation for at lave
> forbedringer. Jeg tror ikke vi skal vente os andet end
> fejlrettelser til IE, så længe MS ikke anser nogle af de
> alternative browsere for en trussel.

Jeg tror at IE stille og roligt taber markedsandele så længe den
stadig er let modtagelig for spyware i massevis og endnu ikke har
pop op-blokering indbygget. Men der skal nok tabes en del
procentpoint før det kan mærkes hos Microsoft.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 11-02-04 10:24

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]
> pop op-blokering indbygget. Men der skal nok tabes en del
> procentpoint før det kan mærkes hos Microsoft.

Netop spyware og manglende popup-blokering, er de punkter jeg fremhæver,
når når jeg er ude og forkynde alternative browsere til IE.

Men som Jacob skriver så kommer popup-blokker nok alligevel til IE. Jeg
har bare ikke kunnet finde det sidste nye om det emne på nettet.

Hintzmann c",)

Fra : Jacob Riis

Dato : 10-02-04 23:17

> [...]
> http://msdn.microsoft.com/ieupdate/
>
> Hvis ja, så kommer der altså ikke en IE6.05 med popup-blokker,
> download-manager eller "Press OK to continue".

Jo der kommer en ny Internet Explorer i SP2 . Det link du gav handler om
nogle små ændringer i forhold til Eulas ressagen. Det handler ikke om pop up
blokker og hvad Microsoft ellers har tænkt på af ændringer.

--
Jacob

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 11-02-04 10:03

Jacob Riis wrote:

> Jo der kommer en ny Internet Explorer i SP2 . Det link du gav handler om
> nogle små ændringer i forhold til Eulas ressagen. Det handler ikke om pop up
> blokker og hvad Microsoft ellers har tænkt på af ændringer.

Det du skriver var så det jeg ikke rigtigt kunne konkludere ud fra
teksten

Men de er jo nærmest også nød til at komme med popup-blokker, hvis de
ikke vil blive ved med at tabe markedsandele.

Hintzmann c",)