hallo
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 08-02-04 20:28

Hej er det mig eller
Er der ingen som skriver her inde mere.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 08-02-04 21:08

On Sun, 8 Feb 2004 20:27:37 +0100 Camilla Fruergaard wrote:

> Hej er det mig eller
> Er der ingen som skriver her inde mere.

Der er masser. Men på specielle spørgsmål er det sjællendt man får svar
inden for tyve minutter.

Desuden vil jeg tro at der er over 100 der læser hvad der bliver skrevet
herinde. Der er i hvert fald over 100 der har kigger på det billede jeg
linkede til fornyligt herinde.

--
Vil du gerne kunne afspille de CDere du køber?

http://www.digitalforbruger.dk/

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 08-02-04 23:16

In article <slrnc2d5os.4nf.fuzz01@fuzz.dyndns.dk>, Anders Bo Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Desuden vil jeg tro at der er over 100 der læser hvad der bliver skrevet
> herinde. Der er i hvert fald over 100 der har kigger på det billede jeg

Jeg kan oplyse at jeg ikke har kikket, men at jeg alligevel
læser her inde. Og skriver :)

JonB

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 09-02-04 17:06

On Sun, 8 Feb 2004 22:16:20 +0000 (UTC) Jon Bendtsen wrote:

> Jeg kan oplyse at jeg ikke har kikket, men at jeg alligevel
> læser her inde. Og skriver :)

Ok. Så tror jeg der er over 101 der læser herinde :)

Fra : Anet

Dato : 08-02-04 23:27

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Hej er det mig eller
> Er der ingen som skriver her inde mere.

(klip)

Nogen dage er der mange indlæg og andre dage virker gruppen helt død. Jeg
skriver og læser meget herinde men har haft travlt de sidste dage og har
først nu fået åbnet for mit puterdyr.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 09-02-04 20:23

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse

Jeg læser her også, men skriver kun hvis der er noget jeg kan svare på :)