Polini Luftfilter?!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-04-01 13:34

Hejsa..

Har polini ikke lavet sådan et lille sort skumgummi filter? Jeg tror det
hedder Air-Box eller sådan noget?
Er der nogen der ved hvad det koster? Jeg har hørt et par scootere med det,
og det har den dejligste lyd!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : RpR

Dato : 18-04-01 18:14

> [...]
>hedder Air-Box eller sådan noget?
>Er der nogen der ved hvad det koster? Jeg har hørt et par scootere med det,

Det er nu ikke Polini der laver det, men Dell Orto. Men det følger rigtigt
nok med alle nye karburatorer man køber som værende fra Polini (men er Dell
Orto)

Polini's eneste luftfilter er gult, 25 - 30cm langt og hedder EVO luftfilter
(groft oversat). Og så larmer de sq begge to =]

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com