Aprillia Ditec 50 Km pr liter ?
Fra : Henrik Mahler

Dato : 15-04-01 14:14

30 Km udgaven skulle kunne køre 70 Km pr liter, de har nogle
billeder af den nye patenterede motor på deres hjemmeside, en
direkte insprøjtning og et større menageri på topstykket !!!

Hvis dette holder må det være den største landvinding der er
sket gennem tiderne, er der uafhængige test´s tilgængeligt ??

Modellen er allered i handelen til 22.000 Kr.

MVH

Fra : Gundersen

Dato : 15-04-01 22:51

Hejsa!

> 30 Km udgaven skulle kunne køre 70 Km pr liter, de har nogle

Jeg mener at den også kun skulle køre 50km/l, men jeg er da ikke sikker.

> billeder af den nye patenterede motor på deres hjemmeside, en
> direkte insprøjtning og et større menageri på topstykket !!!

Jeg har da! =))
Det er på den nye opdatering jeg er i gang med at uploade lige nu! =))

> Hvis dette holder må det være den største landvinding der er
> sket gennem tiderne, er der uafhængige test´s tilgængeligt ??
>
> Modellen er allered i handelen til 22.000 Kr.

Jeg havde selv bestilt en, for nogle måneder siden! =))
Men så fik jeg af vide af impotøren, at den nok først kom som 30'er
engang i maj-juni! Jeg skulle bruge den i mitten af mats!

Indtil vidre, har jeg kun set 45'ene!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : "Simon Sean Hovmark ~

Dato : 04-05-01 20:21

Jeg købte en ditech for 2 mdr. siden.
allerede efter 100km havde den problemer med at starte.
Den blev så sendt op til ks.motor vejle og de lavede så nogle test.
De siger at de ikke kunne få den til at gå mindre en 40 km/l.
Jeg har så fået en ny siden og ifølge mine udregninger kan jeg ikke få den til at køre mere end 30-35km/l
og iøvrigt kunne jeg ikke få den gamle til at køre mere end 25km/l.
men ring da til ks.motor i vinding (vejle) hvis du vil vide mere.
Hilsen Simon
Ps. men er du da tosset et optræk

Fra : Gert Vest

Dato : 06-05-01 20:53

Hvad var der galt med den siden den havde startproblemer ?

GV
"Simon Sean Hovmark Hansen" <sansen@hansen.mail.dk> skrev i en news:000601c0d4cf$4f571600$a9aaefc2@ibm550907t...

Fra : "Simon Sean Hovmark ~

Dato : 10-05-01 21:27

det har de stadigvæk ikke fundet ud af.
men den bliver ved med at brænde tændrøret af.
Den nye har jeg lige fået pillet ved kun ringen nede i variomatoren er fjernet og lige pludselig render den på klokken 105 på lige strækning men det snyder lidt når jeg kører ind i byen bliver jeg målt og den siger 85km.
selvom den viser 105.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 20-05-01 06:25

> Den nye har jeg lige fået pillet ved kun ringen nede i variomatoren er
fjernet

Du tror ikke det har noget at sige for økonomien og holdbareheden?

> og lige pludselig render den på klokken 105 på lige strækning men det
snyder lidt når jeg kører ind i byen bliver jeg målt og den siger 85km.
> selvom den viser 105.

Og der lærte du så at de speedometre er totalt ude af proporsion. Du er for
øvrigt en kæmpe idiot hvis du får bymålerne til at vise 85 km/t! Gad vide
hvorfor de står der? Måske fordi det er et af de farligste steder
trafikmæssigt i miles omkrdes. Og så køærer du kraftedeme 85 km/t, som
ovenokøbet er nok til at man mister kørekortet hvis man gjorde det i bil!
Idiot!

-Steen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-05-01 13:25

>Og så køærer du kraftedeme 85 km/t, som
> ovenokøbet er nok til at man mister kørekortet hvis man gjorde det i bil!
> Idiot!
> -Steen

Man kan nu også miste kørekortet til bil/mc ved at køre for stærkt på en
registeringspligtig knallert.

/A

(Jeg skrev det også i et anden indlæg men det burde være canclet (Jeg læste
ikke hvad jeg skrev og mine fingre skrev ikke hvad jeg tænkte))

Fra : PHK

Dato : 23-05-01 17:39

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan nu også miste kørekortet til bil/mc ved at køre for stærkt på en
> registeringspligtig knallert.

Jep, det er bare nemmere :)

--
_
|_|

Fra : Claus Lindblad

Dato : 29-05-01 22:29

tjaa - jeg køre 110 efter bil - - der skal bare pilles lidt

--

Mvh.