Bridge køb sprøgsmål
Fra : lomamito

Dato : 08-02-04 12:39

Hvilken bridge skal man købe, det skal være en der har god rækkevidde og
følsomhed, den skal kunne connecte til min zyair b-1000 accesspoint.
Ved godt at der er Linksys Wet11, men det er kun den første version af den
der er god. er der et godt alternativ
til den?

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-04 16:38

"lomamito" <lomito@FJERNESsol.dk> wrote in message
> [...]
> følsomhed, den skal kunne connecte til min zyair b-1000 accesspoint.
> Ved godt at der er Linksys Wet11, men det er kun den første version af den

måske deres wet54 ? køre fint her

Fra : Jan Bachman

Dato : 09-02-04 19:24

>måske deres wet54 ? køre fint her
Kører den ikke kun G? (omend den sikkert kører det fint).

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-04 20:24

"Jan Bachman" <ymerdyr@image.dk> wrote in message
> Kører den ikke kun G? (omend den sikkert kører det fint).

He jow det er en wet54g ... glemte da det g... :)

Fra : Anders Pedersen

Dato : 13-02-04 22:21

"Jan Bachman" <ymerdyr@image.dk> wrote in message
> Kører den ikke kun G? (omend den sikkert kører det fint).

Både WET54G og WET54Gv2 understøtter også B.
ftp://ftp.linksys.com/datasheet/wet54g_ds.pdf og
ftp://ftp.linksys.com/datasheet/wet54g_v2_ds.pdf siger
"Complies with IEEE 802.11g standard, and backwards compatible with IEEE
802.11b products"

/A

Fra : Jan Bachman

Dato : 13-02-04 23:35

> [...]
>ftp://ftp.linksys.com/datasheet/wet54g_v2_ds.pdf siger
>"Complies with IEEE 802.11g standard, and backwards compatible with IEEE
Sørme så. Den oplysning har de gemt godt væk. De nævner kun G i
produktbeskrivelsen på hjemmesiden.

/Jan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-02-04 01:05

On Fri, 13 Feb 2004 23:34:43 +0100, Jan Bachman
<ymerdyr@image.dk> wrote:

> De nævner kun G i produktbeskrivelsen på hjemmesiden.

Det er fordi, det er underforstået, at g også understøtter b.
(Den er bagudkompatibel, simpelthen).

.... Men hvis man kan holde b NICs væk fra et g AP, er det nu
bedre, for de trækker lidt ned i performance for g'erne.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/