compile error i Excel
Fra : Bjarne

Dato : 08-02-04 10:59

godt nok mærkeligt....jeg har lige fået en underlig fejlmelding i
Excel 2003....når programmet startes kommer denne melding...."Compile
error hidden module:autoexecnew"...og når programmet lukkes ned får
jeg denne melding...."compile error hidden module: Distmon"....hvad
hulen kan det mon skyldes?
hislen bjarne

Fra : Harald Staff

Dato : 08-02-04 18:57

Hei Bjarne

Et dårlig programmert add-in kjører, typisk scanner-software eller et
acrobat-pdf-program. Sjekk hva som ligger i startup-folder samt hva som er
valgt installert i funktioner > tillæg (? eller hva det måtte hete hos deg).

--
HTH. Beste hilsen Harald
Followup to newsgroup only please