Håndvask til nedfældning
Fra : Allan Møller

Dato : 07-02-04 22:57

Jeg skal bruge en "almindelig" håndvask til badeværelse som kan nedfældes i
en bordplade.
I uge 1+2 havde Silvan sådan en på tilbud til ca. 400 kr. men for en gangs
skyld var varen
udsolgt inden mandag da forretningen åbnede.
Så jeg har naturligvis kigget andre steder efter sådanne vaske men er blevet
noget overrasket over
prisen som er + 1500 kr.
Er der nogen som kender til håndvaske som er lidt billigere end 1500 ?

Mvh. Allan

Fra : Nielsen

Dato : 08-02-04 11:56

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget overrasket over
> prisen som er + 1500 kr.
> Er der nogen som kender til håndvaske som er lidt billigere end 1500 ?

www.billigvvs.dk
VVS-nr. 642184100
Juvel IntraAlape

kr.725,00

Nielsen

Fra : Ren?

Dato : 08-02-04 14:18

"Allan Møller" <allan@anllanm.dk> wrote in message news:<c03mto$8lk$1@sunsite.dk>...
> [...]
> noget overrasket over
> prisen som er + 1500 kr.
> Er der nogen som kender til håndvaske som er lidt billigere end 1500 ?

Nu er jeg ikke ekspert - men prøv at klikke forbi "portalen" på
www.byggevarepriser.dk - det ser ud til at du kan få billigere
håndvaske her til nefældning... og gå ind i gruppen "Firkantede og
ovale håndvaske til nedfældning"
tp://www.byggevarepriser.dk/product/3.4_b2c_produkttyper.asp?intCategoryId=426

Håber det hjælper - og de ikke er udsolgt