Linux på Nettet
Fra : Jakob

Dato : 23-04-01 17:07

Hej.
Er der nogen der kender nogle linuxsteder på nette?
Gerne mange svar.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 23-04-01 15:13

On Mon, 23 Apr 2001 18:07:14 +0200, jak wrote:

> Hej. Er der nogen der kender nogle linuxsteder på nette? Gerne
> mange svar.

Her er ca. 36.5 millioner:
<http://www.google.com/search?q=Linux>

Et godt sted at starte er SSLUG:
<http://www.sslug.dk/>

Mvh.

--
"Nobody: My name is Xamichee, "he who talks loud Adam Sjøgren
say nothing."" asjo@koldfront.dk

Fra : Jesper Krogh

Dato : 23-04-01 15:24

In article <XGWE6.599$S4.506004@news101.telia.com>, Jakob wrote:
> Er der nogen der kender nogle linuxsteder på nette?
> Gerne mange svar.

Hvis man gerne bare vil drive rundt et par timer så kan man nemt starte på:
http://www.linux.dk

--
../Jesper Krogh, jesper@linuxpusher.dk
webshop: http://www.linuxpusher.dk

Fra : Mickey

Dato : 23-04-01 15:25

"Jakob" <jak@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der nogen der kender nogle linuxsteder på nette?

skal du bruge software er freshmeat.net ganske godt

--
|-|$235-|)k - Mickey
add your link at http://susie.dk/en/links

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 23-04-01 16:20

Jakob> Hej. Er der nogen der kender nogle linuxsteder på nette?
Jakob> Gerne mange svar.

Her er et par stykker jeg kigger lidt på en gang imellem:

http://www.theregister.co.uk (sladderspalte)
http://www.slashdot.org (nyheds ting)
http://www.freshmeat.net (software)
http://www.lwn.net (Linux weekly news)
http://linuxtoday.com
http://www.linux.org

tjaa... ellers en søgning på google.com efter linux giver nok også et
hint om nogle ting... Din nærmeste LUG kan nok også give dig nogle
tips (http://www.linux.dk)

/Thomas

--
/"\ | "To alcohol! The cause of - and solution to -
\ / | all of life's problems!" -- Homer Simpson