Mangler et eksempel på en fil fra leverand~
Fra : Britt Malka

Dato : 07-02-04 15:45

Jeg ved i øjeblikket ved at skrive om SummaSummarum i øjeblikket
og i forbindelse med justering af priser kan brugeren importere en fil
med de nye priser, hvis leverandøren har sendt sådan en.

Er der nogen af jer, der modtager sådanne filer og kan sende mig et
eksempel privat? Priser og navne må gerne være rettet, så de ikke kan
genkendes, ellers gør jeg det selv. Privat e-mail: Ret "news" til
"foxi" i afsenderadressen.

På forhånd tak
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 23:35

Britt Malka wrote:
> Jeg ved i øjeblikket ved at skrive om SummaSummarum i øjeblikket
> og i forbindelse med justering af priser kan brugeren importere en fil
> med de nye priser, hvis leverandøren har sendt sådan en.

Jeg har en csv-fil med omkr. 45.000 entries, hvis det kunne have interesse.

/karsten

Fra : Britt Malka

Dato : 08-02-04 14:54

"Karsten Madsen" <6 SNABELA drosselvej PUNKTUM dk> skrev:

>Jeg har en csv-fil med omkr. 45.000 entries, hvis det kunne have interesse.

Ja, tak Det ville jeg være meget glad for.

Du kan sende enten til min adresse her, men erstatte "news" med "foxi"
eller sende til britt snabela malka punktum it