Never winters nights (Spoiler)
Fra : Michael

Dato : 15-01-04 09:26

Jeg er nået op til pinnacle, Aribeth står på den anden side af lågen med
en masse
andre suspekte personer. Iron golemet i kælderen er slået ihjel
undersøgt alt. Har prøvet at henvende sig til Gend, ingen respons
Har I et par gode råd ?

Michael

Fra : Kasper

Dato : 15-01-04 14:16

On Thu, 15 Jan 2004 09:25:43 +0100, Michael <nospam@kk.dk> wrote:

> [...]
>andre suspekte personer. Iron golemet i kælderen er slået ihjel
>undersøgt alt. Har prøvet at henvende sig til Gend, ingen respons

Hmm, så vidt jeg husker er det vist meget ligetil. Har du prøvet at
snakke med de personer der står bag lågen?

--
Kasper

Fra : Michael

Dato : 15-01-04 14:38

Kasper skriver:

> Hmm, så vidt jeg husker er det vist meget ligetil. Har du prøvet at
> snakke med de personer der står bag lågen?
>
> --
> Kasper

Det mener jeg har, prøver igen når jeg kommer hjem fra arbejde.

Michael

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 15-01-04 17:07

Michael wrote:
> [...]
> andre suspekte personer. Iron golemet i kælderen er slået ihjel
> undersøgt alt. Har prøvet at henvende sig til Gend, ingen respons

Den kan jeg huske at jeg stødte ind i. Det er en kendt fejl.

Kig her: http://nwn.bioware.com/support/known.html#25

Under punkt 1.25 .... du skal ind i debug mode osv, for at løse den, så
helt ligetil er det ikke.

Mvh,
Thomas

Fra : Michael

Dato : 15-01-04 17:15

Thomas Daugaard wrote:

> [...]
>
> Kig her: http://nwn.bioware.com/support/known.html#25
>
> Under punkt 1.25 .... du skal ind i debug mode osv, for at løse den, så

Mange tak for hjælpen !

Michael