Hej du store Gruppe!!! Hjælp til Freedom F~
Fra : Billy Bob

Dato : 13-01-04 13:36

Hej Alle!!!!!

Jeg har lige købt Freedom Fighters og er kommet igang men allerede fra
starten får jeg et problem med våbene når jeg har slået soldaten ned på
gangen og følger vennen og jeg får pistolen får jeg problemet den står og
"kører mellem pistol, hånd, rørtangen" således at jeg ikke kan bruge nogen
af dem man kan se oppe i højre hjørne at den "kører" imellem
valgmuglighederne.
Håber i forstår hvad jeg mener

Tak
Jan

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-01-04 16:22

Billy Bob wrote:
> [...]
> står og "kører mellem pistol, hånd, rørtangen" således at jeg ikke
> kan bruge nogen af dem man kan se oppe i højre hjørne at den "kører"

Har du et analogt joystick der er dårligt kalibreret tilsluttet?
Hvis ikke, så prøv at gå ind der hvor man laver om på tasterne og
omdefinér den knap der skifter mellem våbnene.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-01-04 16:55

Billy Bob wrote:

> [...]
> "kører mellem pistol, hånd, rørtangen" således at jeg ikke kan bruge nogen
> af dem man kan se oppe i højre hjørne at den "kører" imellem

Hvis ikke jeg husker helt galt kan man skifte våben ved at dreje på
hjulet på en wheelmouse.
Hvis du bruger sådan en så prøv at opdatere driveren til din mus.

LogiTech:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=1792&countryid=4&languageid=15

Microsoft:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=85d871bb-eebc-4e34-b87d-41e1a493965b&displaylang=en