IRQ problemer .....
Fra : Bangsbo

Dato : 23-04-01 01:01

Hjælp .....

Jeg er randt ind i IRQ problemer i min Windows ME
jeg har haft dem læge men først opdaget den for nylig
da jeg skal til at bruge - billede og lyd på en gang ....

Problemet er at mit Netkort til Netexpress vil ligge sig
på IRQ 10 og det vil mit Sound Blaster PCI 128 også.

Dette giver problemer efter at jeg har fået installeret
WebCam - og vil bruge lyd og billeder på nettet samtidig.

Jeg har længe været klar over at disse to enheder har brugt
den samme IRQ adresse - men det har ikke været noget
problem - det er det nu ....

Jeg bruger ikke mine to Com-porte - så deres IRQ'er er
frie - men jeg kan ikke få ME eller SoundBlaster 128 til
at skifte til alternativ adresse ....

Kan nogen hjælpe mig .....

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : crissi

Dato : 15-05-01 09:59

Prøv eventuelt at tage dit netkort ud... også flytte det ind i et andet pci
slot...

/crissi

Bangsbo <bangsbo_design@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bvref$7ue$1@news.inet.tele.dk...