Hvem vil compilere for mig nu ??
Fra : mik

Dato : 22-04-01 22:51

Jeg har et vb project som jeg gerne vil have en exe fil ud af, jeg har bare
ikke vb installeret.......

Hvem vil hjælpe ?

/Mikkel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-04-01 23:12

mik wrote:

> Jeg har et vb project som jeg gerne vil have en exe fil ud af, jeg har bare
> ikke vb installeret.......
>
> Hvem vil hjælpe ?

Send til min email, så har du den om igen om 5 minutter

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-04-01 23:22

Lars Hoffmann wrote:

> Send til min email, så har du den om igen om 5 minutter

Hvis du vel og mærke sender den inden klokken 01:00

Fra : mik

Dato : 22-04-01 23:37

Den er sendt.......