Afslut programmet
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-04-01 22:05

Kan nogle hjælpe med kode for at lukke programmet. Istedet for man skal
klikke på krydset,
vil jeg tilknytte en kommando-knap som lukker programmet igen.
Thomas J.

Fra : Mathias Birkvad

Dato : 22-04-01 22:17

Brug kommandoen

End

Det virker...

Mhv.

Mathias Birkvad

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-04-01 22:22

Takker mange gange.... Såre simpel...

Mathias Birkvad <birkvad@telefona.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ae3493b$0$5730$4d4eb98e@news.dk.uu.net...

Fra : SandahlOlsen

Dato : 22-04-01 23:19

-Du skal anvende kommandoen Unload <form> til at afslutte dit VB program.
Når den sidste for er unloaded vil programmet slutte.

Det er meget meget pænere end kommandoen End.

Med kommandoen End går du glip af en del mulige Events, som du ellers kan
benytte dig af når du lukker Programmet pænt ned.

Kommandoen End afslutter alt - med det samme! Og det gør man altså bare
ikke!

Hilsen Lars

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 23-04-01 08:31

SandahlOlsen skrev:
> -Du skal anvende kommandoen Unload <form> til at afslutte dit VB program.

Eksempelvis: Unload Me

> Kommandoen End afslutter alt - med det samme! Og det gør man altså bare
> ikke!

Microsoft skiver om End:
"Terminates execution immediately. Never required by itself but may be
placed anywhere in a procedure to end code execution, close files opened
with the Open statement and to clear variables."

Bemærk teksten "never requiered by itself". End kan ALTID(*) undgås.

(*) Jeg har hørt flere sige at de har set steder, hvor End ikke kunne
undgås, men ingen har endnu været i stand til at give en konkret eksempel...
-------
Tomas