"underholdning" efter operation
Fra : Ditte Rod

Dato : 02-02-04 22:25

Min datter på 2½ skal have fjernet sine mandler sidst i denne måned. Vi har
været igennem det samme med storebror for 1½ år siden og kender derfor
proceduren.....

....men vi gruer lidt for at skulle holde den lille pige i ro op til 10 dage
efter operationen. Det var ikke noget større problem med storebror, fordi
han var en del ældre og derfor kunne stilles tilfreds med videofilm og lign.

Er der evt. nogen der har nogle gode ideer eller erfaringer med både
ingrebet og efterfølgende "underholdning" af sådan en lille størrelse ?

--
Mvh. Ditte

Fra : Søren Mors

Dato : 03-02-04 18:52

Ditte Rod wrote:
> [...]
>
> Er der evt. nogen der har nogle gode ideer eller erfaringer med både
> ingrebet og efterfølgende "underholdning" af sådan en lille størrelse ?

Hvis hun ikke allerede har lært var det måske en ide at introducere
hende for computerspil. Med voksenassistance skulle der nok være nogen
hun skulle kunne finde ud af, f.eks:

Petersen og findus på havearbejde
Diverse fra DR, se www.dr.dk/oline (specielt dem med bamse)
Teletubbies, se: www.bbc.co.uk/cbeebies/teletubbies/funandgames/index.shtml

De to sidste kræver en åben forbindelse til nettet så de er nok ikke så
gode til folk der betaler pr. minut for netadgang.

Vores søn ville gerne spille computer i den alder, men kunne ikke styre
musen, så der skulle en voksen til at hjælpe.

Indgrebet ved jeg ikke noget om.

Søren Mors