Fosterets ugeplan
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-04 21:21

Hejsa.

Så var vi lige til scanning i dag - 18 uger gammel og alt så fint ud :0)
Desværre kunne de ikke se hvilket køn barnet er - lidt træls, men pyt med
det.

Men grunden til at jeg skriver er, at jeg på et tidspunkt faldt over en dk
hjemmeside, hvor man kunne følge barnets udvikling uge efter uge - nogen der
ved hvad det var for en side ?

Mvh

Henrik

Fra : Lulu

Dato : 29-01-04 22:04

Jep

www.netbaby.dk

God fornøjelse

Lulu

Fra : HappyHenrik

Dato : 30-01-04 06:37

HappyHenrik wrote:
> [...]
> en dk hjemmeside, hvor man kunne følge barnets udvikling uge efter
> uge - nogen der ved hvad det var for en side ?

Tak for svarene :0)

Henrik

Fra : Laust Kohsel

Dato : 30-01-04 09:36