bækkenløsning
Fra : Michael S. Jensen

Dato : 22-01-04 14:06

er der nogle der har erfaring med alternativ behandling af bækkenløsning?
det er nu 3 måneder siden je fødte. det første stykke tid mærkede jeg ikke
rigtigt til bækkenløsningen, men nu er den begyndt at vende tilbage.

sifs mor

Fra : Gitte

Dato : 22-01-04 15:23

Hejsa

>er der nogle der har erfaring med alternativ behandling af bækkenløsning?
>det er nu 3 måneder siden je fødte. det første stykke tid mærkede jeg ikke
>rigtigt til bækkenløsningen, men nu er den begyndt at vende tilbage.

Jeg har en veninde, der nærmest var invalideret af bækkenløsning, der
fik effektiv hjælp af en kiropraktor....

MVH
Gitte

Fra : signe

Dato : 22-01-04 19:45

Hej Sifs mor.

Først Hjertelig tillykke med den lille.

Som Gitte skrev, kan en kiropraktor i nogle tilfælde sætte et bækken på
plads, men hvis man er hybermobil, frarådes dette.

Personlig kan jeg anbefalde varmvands bassintræning hos en fysioterapeut
(kan anbefale en).
Men en´ ting må du love mig og det er at tage din bækkenløsning
alvorligt. Lad være med at løfte tunge ting, støvsuge, buk dig på den
rigtige måde osv. osv.

Bækkenløsning kan være ret så forfærdeligt, så pas på dig selv.
Personlig har jeg haft bækkenløsning i 8½ år (som nu er blevet kronisk) og
desværre har jeg lige fået tilkendt førtidspension pga. dette. Jeg har
siddet i kørestol i 1 år, men er kommet ud af den ved hjælp af varmvands
bassintræning.

Jeg har ladet mig fortælle, at der er et natur produkt der
hedder -Bambus comp- (kan købes i helseforretninger), det skulle være godt
mod b.la. bækkenløsning. Dette har jeg lige købt og er påbegyndt i dag, så
jeg ved ikke om det er rigtig, men det er da hver at prøve. Det koster ca.
130,- og der er til ca. 1½ mdr.

Du er velkommen til at kontakte mig ved privat svar

Med venlig hilsen

Signe