Cobra MT-700 og frostvejr
Fra : Bo Dudek

Dato : 22-01-04 08:06

Hejsa

Jeg har et sæt Cobra MT-700, som jeg generelt har været mægtigt
tilfreds med. Det skal lige siges, at jeg udelukkende bruger dem som
babyalarm til sønnike på 4 mdr.

Dog har jeg nu - hvor det er blevet koldere - oplevet, at babyalarm
funktionen slår fra. Dette kan naturligvis ikke være rigtigt, men jeg
ville lige høre, og nogle af Jer har oplevet det samme?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : lomamito

Dato : 23-01-04 23:23

Bruger dem selv og kender ikke det du beskriver.
Er det på dem begge?
Husk at frostvejr er hårdt ved batterierne.