Hvad betyder det forklaring udbedes
Fra : Karsten

Dato : 22-04-01 19:42

Dato: 22-04-01
Kl.: 18.48.23
Registrerings-ID: 4
Niveau: 2
Modulnavn: PMWP.DLL
Bibliotek: C:\OS2\PMSHELL.EXE

Fejlmeddelelse: Fejl (exception) i WorkPlace Shell. Type: c0000005
Placering: 00c1671b

Probe-ID: 1111

Skabelon-ID: 1111
Filnavn på skabelon: PMWP.REP

Dump genereret: Ja
Sporingsfil genereret: Nej
Proces-dump genereret: Nej

årsager til fejl:
Ingen data er fundet

Handlinger:
Ingen data er fundet

Installationsfejl:
Ingen data er fundet

Handlinger:
Ingen data er fundet

Brugerfejl:
Ingen data er fundet

Handlinger:
Ingen data er fundet

Returkode: 0

Dump-filnavn: C:\OS2\SYSTEM\RAS\FF000004.DMP

Formatering af dump: Ingen data er fundet
Dato for sletning af dump-fil: Ingen data er fundet
Klokkeslet for sletning af dump-fil: Ingen data er fundet

Sporingsfilnavn: Ingen data er fundet

Formatering af sporingsfil: Ingen data er fundet
Dato for sletning af sporingsfil: Ingen data er fundet
Klokkeslet for sletning af sporingsfil: Ingen data er fundet

Navn på proces-dump: Ingen data er fundet

Formatering af proces-dump: Ingen data er fundet
Dato for sletning af proces-dump: Ingen data er fundet
Klokkeslet for sletning af proces-dump: Ingen data er fundet

Leverandør: IBM-PSP
Program: OS/2 WorkPlace Shell
Serienummer: OS/2 Warp Connect
Version: 1.00
Opdateringsniveau: Ingen data er fundet
Rettelsesniveau: Ingen data er fundet

Modulnavn: PMWP.DLL
Maskintype: Ingen data er fundet
Maskinens serienummer: Ingen data er fundet

Værtsnavn: MYHOSTNAME

Brugeroplysninger:
Ingen data er fundet

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 23-04-01 16:05

On Sun, 22 Apr 2001 18:41:44, "Karsten" <kfcdk@hotmail.com> wrote:

>Fejlmeddelelse: Fejl (exception) i WorkPlace Shell. Type: c0000005
>Placering: 00c1671b

Hvor har du det fra? Var det et hvidt vindue der dukkede op på skærmen?
I så tilfælde var det et program, der udførte en ulovligt handling og
følgende blev lukket af systemet (forhåbentlig).

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Karsten

Dato : 27-04-01 05:16

<torsten.balle.koefoed@somewhere.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor har du det fra? Var det et hvidt vindue der dukkede op på skærmen?
> I så tilfælde var det et program, der udførte en ulovligt handling og
> følgende blev lukket af systemet (forhåbentlig).

Jeg fik den frem, en dag jeg sat og leget lidt med følgende "Systemstyring"