Ikoner
Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 22-04-01 18:08

Er der nogen der har et Åbn-, Gem-, Hjælp og/eller et OSV.-ikon

Asbjørn

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 22-04-01 21:24

Hej Asbjørn

> Er der nogen der har et Åbn-, Gem-, Hjælp og/eller et OSV.-ikon

Ikke som ikon men så 16x16 bitmaps.. Faktisk har jeg en 400 stykker
liggende...

Hilsen/Best regards
Kim Pedersen, vbCode Magician Host
http://hjem.get2net.dk/vcoders/cm
ICQ: 62990889

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 22-04-01 21:41

Bare en lille bemrk....som måske kan bruges....
Hvis du har en jpg eller bmp m.m...
Brug et billedebehandlingsprogram og reducer til 16 * 16, herefter
kan prg. PIC2ICO lave det om til *.ICO.... Og programmet er freeware og skal
IKKE
installeres..blot køres
Thomas J.

Kim Pedersen [vbCode Magician] <codemagician@nospam.get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bvelg$kb$1@sunsite.dk...

Fra : Kim Pedersen [vbCode~

Dato : 22-04-01 21:45

Hej Thomas

> [...]
> kan prg. PIC2ICO lave det om til *.ICO.... Og programmet er
> freeware og skal IKKE installeres..blot køres

Det kan man jo også gøre :) Grunden til at jeg ikke har dem som ikoner er
dog ikke at jeg ikke kan lave dem (Jeg har MicroAngelo og laver da også en
del ikoner til min egne applikationer). Grunden er simpelthen at jeg bedst
kan lide at have dem som bmp. Såre simpel grund.. Men et tip til Asbjørn
måske.. Hvis han da er interesseret i min samling.

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 23-04-01 10:30

>Men et tip til Asbjørn
> måske.. Hvis han da er interesseret i min samling.

> [...]

Da du bruger SunSite, vil du så ikke sende dem til mig på mail

På forhånd mange tak.
-Asbjørn

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 23-04-01 21:52

En udemærket side, med lidt ikoner i 16 * 16:
http://www.vbaccelerator.com/ klik under icons til venstre

Thomas J

Asbjørn Sloth Tønnesen <Asbjorn@caduceus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gEE6.53547$o4.4485480@news010.worldonline.dk...