Gode links, til folk som ønsker at starte ~
Fra : Michael Dahl

Dato : 02-02-04 04:52

Hej NG.

Ja som overskriften siger det.
Er der nogen af jer som har nogle gode links, med hjælp til person(er) som
ønsker at starte eget IT/Web firma.
Vil være meget lækkert med nogle regler ang. internet betalings systemet
(priser, hvor osv.). Og ellers sådan,
hvad skal man huske osv.
Det er en ven og jeg, der er igang med at planlægge at starte eget firma,
som bliver IT/Web relateret, al. salg
skal foregå over internet betaling, så derfor, hvis nogen havde nogle gode
links som var relevante for os?

Mvh
Michael Dahl // theProphecy

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-02-04 14:29

Michael Dahl wrote:

> Ja som overskriften siger det.
> Er der nogen af jer som har nogle gode links, med hjælp til person(er) som
> ønsker at starte eget IT/Web firma.

www.google.com !

Start med at bruge Google Groups til at læse gamle indlæg fra denne
gruppe. Der er masser af indlæg om at starte virksomhed, som også vil
være relevante for jer.

Brug også Google til at finde information om betalingssystemer, og
spørg så her (eller evt. i en mere teknisk gruppe), hvis I stadig har
ubesvarede spørgsmål.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Michael Zedeler

Dato : 04-02-04 10:24

Michael Dahl wrote:
> [...]
> ønsker at starte eget IT/Web firma.
> Vil være meget lækkert med nogle regler ang. internet betalings systemet

www.betaling.dk (information fra PBS til virksomheder og privatpersoner
om betaling)

www.dibs.dk (betalingsudbyder)
www.scannet.dk (betalingsudbyder)