ADVARSEL JEM.DK / EDBSIDEN.DK
Fra : cfs6621

Dato : 27-01-04 17:25

Ovennævnte firma er IKKE seriøse og al handel med dem må frarådes.

Jeg har bestilt 1 printer, 1 tastatur og 1 kabel hos edbsiden.dk eller
jem.dk som de åbenbart også kalder sig.

Jeg har desværre kun fået leveret printeren og efter at have reklameret over
de manglende ting har jeg fået beskeden om " jeg synes afgjort, at du skal
gå forsendelsen igennem igen"

Efter forgæves korrespondance har jeg derefter informeret en Johann Evald
Mogensen om at jeg agtede at lave dette indlæg, hvorefter han truede med
advokater og des lignende.

Så konklusionen drenge og piger må være PAS PÅ HVOR I HANDLER, IKKE ALLE
LEVERANDØRER ER LIGE SERIØSE.

Mvh

René Petersen

Fra : Jonathan Stein

Dato : 27-01-04 20:08

cfs6621 wrote:

> Jeg har desværre kun fået leveret printeren og efter at have reklameret over
> de manglende ting har jeg fået beskeden om " jeg synes afgjort, at du skal
> gå forsendelsen igennem igen"

Du er altså blevet faktureret for alle tre ting, og afsender påstår,
at alt skulle være sendt i samme pakke?

- Hvis det er sendt med Post Danmark, så find ud af hvad pakken har
vejet ved deres kontrol-vejning.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : cfs6621

Dato : 27-01-04 20:36

Jeg gider ikke bøvle med det, for det manglende tastatur og usb-kabel har
trods alt kun en værdi af 250 kr., det er mere det at jeg ikke kan fordrage
at blive snydt af en sælger, som efterfølgende ringer mig op og truer med
alt muligt.

mvh René

Jonathan Stein <jstein@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bv6cof$lev$1@sunsite.dk...