synsmand boligforeninger
Fra : Olle

Dato : 22-01-04 20:31

Er der en der ved hvad der kræves for at blive "synsmand" Altså en der
checker om en bolig er i orden efter at en lejer flytter ud.

Mvh
Olle.

Fra : Morten

Dato : 23-01-04 11:18

For at blive Inspektør i en boligforening skal man evt. være uddannet som
Bygningskonstruktør eller man kan muligvis "nøjes" med at være
byggeteknikker.
Det er en fordel hvis man har en baggrund som håndværker inden man starter
på BK eller BT, da disse ofte bliver fortrukket i erhvervslivet.

Mvh.

MJ

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 25-01-04 00:48

Morten wrote:
> For at blive Inspektør i en boligforening skal man evt. være uddannet
> som Bygningskonstruktør eller man kan muligvis "nøjes" med at være
> byggeteknikker.

Hold da op, kræver det virkelig såå meget. Ham der synede min mors lejlighed
inden hun flyttede ind, havde ikke opdaget at der manglede en dør! Min
erfaring er at de er meget overfladiske når de syner.

Mvh.
Danielle