Sp Moms af forsikringer
Fra : Ivan Kristensen

Dato : 16-01-04 15:29

Kan man trække moms af firmarelaterede forsikringer?
Erhvervsforsikring...
Bilforsikring / gulpladebil...
A-kasse...

Med venlig hilsen
Ivan Kristensen

Fra : alexbo

Dato : 16-01-04 16:30

"Ivan Kristensen" skrev

Kan man trække moms af firmarelaterede forsikringer?
Erhvervsforsikring...
Bilforsikring / gulpladebil...
A-kasse...

Der er normalt ikke moms på forsikringer, og jeg har aldrig hørt om et firma
der var i A. kasse.
Det skulle betyde at et firma der blev fyret, kunne få understøttelse.
Der er forøvrigt heller ikke moms på Akassebidrag.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 20-01-04 13:55

Der er i øvrigt heller ikke moms på vægtafgift!!

mvh
Jørgen Rømming