ARG - Analoge Spammere !
Fra : H.S.

Dato : 15-01-04 14:12

Det er jo et rent helvede at være nyregistreret.

Jeg bliver begravet i breve fra A-kasser og alverdens andre organisationer.

De kimer mig ned så snart jeg træder ind af min dør, og vil sælger mig
alverdens abbonnementer på dit og dat.

JEG BLIVER SINDSYG !

Fra : Leonard

Dato : 15-01-04 18:01

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote:

>Det er jo et rent helvede at være nyregistreret.

Ja, det er en af de ting der ikke oplyses om, når man registrerer sig
hos CVR.
CVR sælger dine firmaoplysninger og de firmaer der abonnerer på disse
oplysninger har tilsyneladende ikke andet at lave end at ringe rundt
og prakke deres ubrugelige skrammel på nystartede der har travlt nok
med bare at finde rundt i deres egen lille butik.
Men det må jo virke for ellers blev de vel ikke ved.

Jeg har i hvert fald besluttet at hvis jeg nogen sinde skal have
oprettet et firma igen, så skal oplysningerne skjules så meget de nu
kan.

--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Il Jokar

Dato : 15-01-04 19:41

Det gjorde jeg også - men det tager af efter en måneds tid. Så er det
begrænset hvad man får :)