anbefaling af advokat til inkassosag
Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-01-04 09:04

Jeg har desværre fået brug for en advokat til en inkassoinddrivelse. Er der
nogen der kan anbefale mig en i Københavnsområdet?

Kh
Bjørn

Fra : Michael Zedeler

Dato : 15-01-04 09:18

Studio Smalbro wrote:
> Jeg har desværre fået brug for en advokat til en inkassoinddrivelse. Er der
> nogen der kan anbefale mig en i Københavnsområdet?

Ret & Råd har en inkassoafdeling som fungerer fint. www.ret-raad.dk.

M.

Fra : Jesper

Dato : 15-01-04 13:38

http://www.a-advokaterne.dk/

Fra : Studio Smalbro

Dato : 16-01-04 10:48

Tak for svarene

Kh
Bjørn

Fra : JørgenE

Dato : 17-01-04 02:34

"Studio Smalbro" <studio@NOSPAMNOsmalbro.dk> skrev

> Jeg har desværre fået brug for en advokat til en inkassoinddrivelse. Er
der
> nogen der kan anbefale mig en i Københavnsområdet?

Advokat Petri i Hillerød har vist sig for mig at være den bedste efter mange
års søgen! - Du må selv søge ham på google - men det er flot arbejde de
laver.Har heldig vis ikke så tit brug for det.

Mvh. JørgenE

Fra : Britt Malka

Dato : 18-01-04 11:51

"JørgenE" <elsted@image.dk> skrev:

>Advokat Petri i Hillerød har vist sig for mig at være den bedste efter mange
>års søgen! - Du må selv søge ham på google - men det er flot arbejde de
>laver.

Det er godt at vide, skulle vi igen få brug for inkasso i Danmark. Det
er svært at finde en advokat, der arbejder hurtigt og effektivt og
svarer på ens henvendelser. Gør advokat Petri det?

Ret&Råd, som en anden anbefalede, er nemlig ikke lige min kop te.
Kender kun til Roskilde afdeling, skal det dog dertil siges.

--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Peter G C

Dato : 18-01-04 12:34

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ret&Råd, som en anden anbefalede, er nemlig ikke lige min kop te.
> Kender kun til Roskilde afdeling, skal det dog dertil siges.

Ret og Råd-kæden består af en lang række uafhængige kontorer og du kan
derfor ikke sammenligne de enkelte kontorer.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Britt Malka

Dato : 18-01-04 14:02

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev:

>Ret og Råd-kæden består af en lang række uafhængige kontorer og du kan
>derfor ikke sammenligne de enkelte kontorer.

Måske ikke objektivt set, men ... hvis jeg havde en kæde af
edb-undervisere i Danmark, så ville jeg bestemt ikke lukke hvem som
helst ind i den kæde. Netop fordi folk almindeligvis regner med, at en
kæde er en kæde og derfor sammenligner ud fra de erfaringer, de har
gjort sig.